Hur går det egentligen med marknadsföringen?
Jag sitter och funderar på vad vi betalar för. Är det möjligheten att lägga upp sina varor i en nätbutik utan större krångel sköts det ju utmärkt ännu tycker jag. Men är inte meningen med sidan också att små hobbytillverkare ska kunna sälja sina saker utan att själva behöva gå ut med reklam för flera tusen? När kommer egentligen marknadsföringen igång? När kan man börja förvänta sig att sälja saker så att man iallafall går runt på att vara medlem här? Även om det skulle handla om att just mina varor inte är attraktiva för köpare så verkar det ju inte heller som att det flyger iväg varor för andra säljare? Hur många besökare har den här sidan egentligen och hur många av dessa är medlemmar (säljare) och övriga (köpare)? Kanske borde ni överväga att ta lite mindre betalt tills ni får igång sidan ordentligt?
Hej Ära,
Med tanke på att vi inte har tagit betalt alls än så länge så är det nog inte någon risk att någon gått back ;-)
Du har helt rätt i att sidan inte är igång för fullt än så länge. Uppstarten har tagit längre tid än vi räknat med och vi har har varit försiktiga med att marknadsföra sidan innan vi redit ut en del problem som funnits. Det är även därför som vi inte tagit betalt för de två senaste månaderna.
Om du tycker att det går för långsamt framåt så får du gärna dra ner på antalet varor du lägger up tills du tycker vi kommit igång ordentligt.
En statistikfunktion med enkel statistik över besöken till webbplatsen som helhet och till din egen butik är planerad men kommer att dröja ett tag till.
Höppas du tycker det är värt att vänta på förbättringarna!
Hälsningar Marcus
Tack så mycket för svaret! Jag hade ingen aning om att ni inte tagit betalt (antog att ni bara klumpat ihop summorna och tar betalt per halvår eller liknande). Jag är mycket nöjd med svaret och jag hoppas att ni kan reda ut era problem snabbt. :-)