RSS

ett år har gått.....

6:e februari 2009 - 17:58 av Strandskatan:

Hur går det för sidan....är det några nyheter på gång...hur går det för er som säljer.....Säljer ni något...
är lite nyfiken.
AnnCharlotte

26:e februari 2009 - 16:33 av messini design:

Hejsan, jag har snart varit medlem i en månad, jag har inte säljt något härifrån, men på andra sätt, genom visningar bla.Det blir mer så att jag haft det här som visningsida istället för en hemsida som jag hade tidigare.Självklart hoppas jag kunna sälja något härigenom i framtiden också,annars kanske jag startar upp en ny hemsida, men just nu tycker jag det är bekvämt att ha det så här eftersom det är så enkelt att sköta.
Karin Messini

3:e mars 2009 - 12:51 av Västerbråns slöjd:

Har sålt två varor, så ännu verkar sidan bara till som som säljer smycken. Men jag hoppas att även dom som vill handla annat hittar hit.

2:e april 2009 - 00:22 av messini design:

Fick sälja ett armband nyligen :o)

5:e april 2009 - 22:01 av Strandskatan:

Grattis, kul att höra att det händer något.

14:e maj 2009 - 00:51 av Ka.Boom:

Jag har sammanlagt sålt 3 varor via denna sida. Funderade på att ta bort mina smycken men bestämde mig för att lämna 4 par örhängen kvar. Nästa dag när jag loggade in på min mail var ett par av dem sålda så det verkar i alla fall som att folk hittar hit. Två av mina försäljningar är till främlingar som hittat till min sida och en är till en vän.

14:e maj 2009 - 18:22 av NeoMaja:

Jag har inte varit engagerad här på länge och bara haft några strö smycken här. Men jag har sålt 3 smycken, men det var för ca 1 år sedan.
Nu tänkte jag att jag skulle försöka att ge det ett nytt försök igen, vi får se hur det går.

/Mari

17:e maj 2009 - 21:19 av messini design:

Jag fick nyligen en bställning på ett par örhängen också, men inget betalt, så nu försvann den varan, knäppt när folk gör så, jag skickade naturligtvis inte iväg dem.Hoppas det inte händer igen.